Falkoner Palæet afholder selskaber for min. 16 personer.
Alle lokaler undtagen keglekælderen er ikke handicapvenlige – vi har ikke handicaptoilet.
Brunch afholdes i 4 timer.
Frokostarrangementer afholdes fra kl.12.00 til 17.00, med mindre andet er skriftligt aftalt.
Aftenarrangementer afholdes fra kl.18.00 til 02.00, med mindre andet er skriftligt aftalt.
Restauranten og selskabslokaler lukker kl. 02.00, herefter 75.- kr. pr. time (ekslusiv drikkevarer) for startende antal gæster.
I tilfælde af musikarrangementer må disse først starte efter kl. 22.00.
Evt. musikudstyr skal være fjernet inden kl. 9.00 næste morgen.
Ved egen medbragt vin, chokolade, kage m.m. opkræves afgift iht. de af Falkoner Palæet bestemte tariffer.
Bekræftelse af endeligt gæsteantal skal ske senest 8 dage før arrangementets afholdelsesdato.
Der opkræves depositum ved bestilling af alle selskaber. Ved annullering tidligere end 4 uger før arrangement tilbagebetales hele beløbet.
Annullering af arrangement skal ske skriftligt, senest 4 uger før arrangementets afholdelsesdato.
I modsat fald kan Falkoner Palæet opkræve 50 – 100 % af forventet omsætning på arrangementets afholdelsesdato.
Vi kan henvise til HORESTA’s hjemmeside for yderligere information og regler.
www.horesta.dk
Falkoner Palæet er altid røgfrit område, dog ikke udendørsarealer og vores ryge pavilion.
Riskastning i lokalerne er ikke tilladt.
Børn er meget velkommen på Falkoner Palæet – Barnevogne, klapvogne og lignende står udenfor og må ikke medtages på Falkoner Palæet.
Falkoner Palæet afholder selskaber for min. 16 personer.
Alle lokaler undtagen keglekælderen er ikke handicapvenlige – vi har ikke handicaptoilet.
Brunch afholdes i 4 timer.
Frokostarrangementer afholdes fra kl.12.00 til 17.00, med mindre andet er skriftligt aftalt.
Aftenarrangementer afholdes fra kl.18.00 til 02.00, med mindre andet er skriftligt aftalt.
Restauranten og selskabslokaler lukker kl. 02.00, herefter 75.- kr. pr. time (ekslusiv drikkevarer) for startende antal gæster.
I tilfælde af musikarrangementer må disse først starte efter kl. 22.00.
Evt. musikudstyr skal være fjernet inden kl. 9.00 næste morgen.
Ved egen medbragt vin, chokolade, kage m.m. opkræves afgift iht. de af Falkoner Palæet bestemte tariffer.
Bekræftelse af endeligt gæsteantal skal ske senest 8 dage før arrangementets afholdelsesdato.
Der opkræves depositum ved bestilling af alle selskaber. Ved annullering tidligere end 4 uger før arrangement tilbagebetales hele beløbet.
Annullering af arrangement skal ske skriftligt, senest 4 uger før arrangementets afholdelsesdato.
I modsat fald kan Falkoner Palæet opkræve 50 – 100 % af forventet omsætning på arrangementets afholdelsesdato.
Vi kan henvise til HORESTA’s hjemmeside for yderligere information og regler.
www.horesta.dk
Falkoner Palæet er altid røgfrit område, dog ikke udendørsarealer og vores ryge pavilion.
Riskastning i lokalerne er ikke tilladt.
Børn er meget velkommen på Falkoner Palæet – Barnevogne, klapvogne og lignende står udenfor og må ikke medtages på Falkoner Palæet.